lunes, 15 de marzo de 2010

estratègies

He intentat comportar-me com una persona intel·ligent i prendre una decisió que em portés beneficis per mi i només per mi. A veure, la cosa ha anat així. Després de sopar he tingut el plaer de menjar-me la millor mandarina del món. Era tan bona, tan bona, que es clar, volia més mandarina, i n'he agafat una altra. Però he parat en sec perquè he pensat en les conseqüències (això la gent intel·ligent ho fa molt). Ja sabia que no seria bona, ja sabia que no podia projectar tanta càrrega a aquella segona mandarina. Ja sabia que la pobra desgraciada no resistiria la pressió. I he tancat la porta de la nevera, convençuda d'estar fent el que havia de fer, convençuda que estava donant una oportunitat a la segona mandarina de demà ser la primera, i m'estava donant una oportunitat a mi, de demà tornar a menjar la millor mandarina del món. Mooooolt bé. I ara la segona mandarina està a la nevera. I jo estic aquí. I no estic tranquil·la. Ni estic contenta. Ni estic millor. Però estic intel·ligent.

5 comentarios:

Moni dijo...

Abre la nevera de manera inteligente no?

ariadna guasch dijo...

ah, si? doncs diga-ho que la nevera se puede abrir de manera inteligente, así sin pillarse los dedos ni nada.

Irene dijo...

Amb cireres és impossible ser inteligent.

moi de tiana dijo...

mooooolt bé...
la gent inteligent ja ho teniu això, sou tan aixins, tan... no sé, tan... inteligents!!
prenent decisions, donant oportunitats...
feu goig de veure, de veritat.
no bromejo no, a veure si els demés ens hi fixem una mica i se'ns enganxa alguna cosa, jo un dia crec que també vaig estar a punt de pensar amb unes conseqüències i uns comportaments o algo, pero no sé si al final ho vaig aconseguir...
suposo que no, perquè és molt difícil, clar
vale, després ho torno a provar!

Uri dijo...

Les mandarines d'avui tenen un nivell de responsabilitat que pocs de nusaltrus podriem arribar a assumir. Ser mandarina... déu n'hi dó. Abans preferiria ser un aguacate o inclús un hule.