jueves, 18 de febrero de 2010

petits sastres valents

em pregunto si els músics d'ahir saben que dels seus instruments en va sortir una manta,
una manta llarga, de llanes diferents, molt i molt abrigosa,
em pregunto si els músics d'ahir saben que jo encara sóc allà, ben abrigada, i que m'hi trobo la mar de bé embolicada en aquesta manta,
em pregunto si els músics d'ahir van teixint mantes allà on van i abrigant a tothom qui els escolta,
petits sastres valents, els músics d'ahir, desafiadors del fred més punyent,
ho saben que des d'ahir el meu hivern ha agafat la baixa?

1 comentario:

Uri dijo...

Jo crec que els musics d'ahir son grans subministradors de llana. I crec que d'entre els assistents, qui vol (o qui pot), es teixeix la manta a mida. Cada una amb el seu gruix, el seu color i la seva gustositat...